ریحانه جووووونریحانه جووووون، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
رانیا جووونرانیا جووون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه سن داره
محمدحسین جوووونمحمدحسین جوووون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

ریحانه تمام زندگی من

من و روزمرگی های 3 تا گلهای زندگیم

شروع تعطیلات تابستانی سال 97

1397/3/6 11:13
نویسنده : مریم محمدی
223 بازدید
اشتراک گذاری

تنها موندن بچه ها از امروز 97/3/6 شروع شده

خیلی دل نگرونم

همه چی رو هم به ریحانه سپردم ولی باز تو دلم آشوبه

برای ناهارشون هم از سحری غذا مونده

فقط جای شکرش باقیه که من تو ایام ماه رمضون ساعت 1 میرم خونه

اونام تا از خواب پاشن ساعت شده 10 ، 11

یه چیز جالب امروز تو سحری اول رانیا پاشد از اتاق اومد بیرون نشست رو مبل بعد محمدحسین و بعد ریحانه

تماشایی بود دیدن این صحنه . تو دلم خدارو شکر کردم بخاطر هر سه تایی شون

 

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
6 خرداد 97 11:42
ریحانه جون دیگه واسه خودش خانوم شده.
مریم محمدی
پاسخ
ماشاالله به جونتون خانمی
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
6 خرداد 97 13:17
ما شالله ریحانه جون دیگه واسه خودش خانومی شده.
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 خرداد 97 12:54
با افتخار دنبال شدید می شه لطف کنید و پست اخر منو لایک کنید ممنون میشم.گل​​​​​​​