ریحانه جووووونریحانه جووووون، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
رانیا جووونرانیا جووون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
محمدحسین جوووونمحمدحسین جوووون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

ریحانه تمام زندگی من

من و روزمرگی های 3 تا گلهای زندگیم

آغاز سال تحصیلی 98-97

1397/7/1 10:20
نویسنده : مریم محمدی
195 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا 

آغاز سال تحصیلی 98-97 همزمان با ورود رانیا به مدرسه است و من خدا را خیلی خیلی شکر گزارم که رانیا تونست پا به عرصه مدرسه بزاره و آرزوم اینه که همه مامانا هم بتونن طعم شیرین مدرسه رفتن بچه هاشونو بچشن . الهی آمین 

جشن سال تحصیلی جدید مدرسه رانیا روز 31 شهریور 97 ساعت 9/30 شروع میشد . روز شنبه بود و من هم تعطیل بودم . صبح از خواب پاشدم رفتم دوش گرفتم و آماده شدم رفتم خونه مامانم رانیا را که شب قبل اونجا خوابیده بود آماده کنم . 

بیدارش کردم و لباساشو پوشوندم . از زیر قرآن ردش کردم و راهی مدرسه شدم . رانیا رو تو مدرسه غیردولتی تلاش ثبت نام کردم واقع در خیابان وزیری . 

وارد مدرسه شدیم ؛ بچه ها رو صف کردن و با سخنرانی مدیرمدرسه خانم اسدی و معلمان پایه پیش دبستانی و پایه اول شروع شد . جوایزی رو که تدارک دیده بودن تک تک به بچه ها اهدا کردند . بچه ها از زیر قرآن رد شدن و کلاس رفتن . توی کلاس هم خانم شون اسامی بچه ها را پرسید و خودشو به بچه ها معرفی کرد . گفت من خانم قاسمی هستم . 

صحبت هایی هم با مامانا داشت و مامانا هم سوالاتشونو پرسیدن و بچه ها رو مرخص کردن آوردیم خونه . 

عزیزدلم ، دخترنازم  امیدوارم موفق و موید باشی و همیشه سربلند و سرافراز 


 

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامانمامان
1 مهر 97 15:32
موفق باشههههههههه
مامان صدرامامان صدرا
1 مهر 97 15:38
موفق باشی دختر ناز💖