ریحانه جووووونریحانه جووووون، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
رانیا جووونرانیا جووون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
محمدحسین جوووونمحمدحسین جوووون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ریحانه تمام زندگی من

من و روزمرگی های 3 تا گلهای زندگیم

بارگذاری عکسای تولد رانیا بعد از کلی تأخیر

1402/3/28 19:53
نویسنده : مریم محمدی
240 بازدید
اشتراک گذاری

- تاریخ برگزاری تولد 1401/6/12 در سفره خونه ایرانیان 

- اولین تولد 4 نفره مون 

- مهمونامون تینا و مامان تینا و خواهرش 

- سفارش کیک بعهده مامان تینا بود چون میخواستیم رانیا را سوپرایز کنیم . در مسیر هم تو خ فردوسی بادکنکاشو گرفتیم . 

- به رانیا گفته بودیم که تولد مامان تیناس

- رانیا هم بصورت قایمکی شاید بیشتر از 10 بار به مامان تینا پیام داده بود که خاله توروخدا منم ببرید 😅

- بعدازظهر رفتیم 

- شب هم رفتیم خونه آبا ، اونجا هم زندایی ظریفه زحمت کشیده بود براش کیک درست کرده بود 

- کادوش هم کیف و شال تقریبا ست که روز قبل من سرکار بودم ریحانه رفته بود گرفته بود و من از محل کارم کارت به کارت میکردم بحساب فروشنده 

پسندها (1)

نظرات (1)

آویناآوینا
31 خرداد 02 11:43
چه خانواده خوشگلی دارید همه خوشگلند
مریم محمدی
پاسخ
ممنونم عزیزم 😘