ریحانه جووووونریحانه جووووون، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

سفر به رامسر عروس شهرهای شمال

1394/2/15 9:45
نویسنده : مریم محمدی

عزیزم تو تعطیلات دهم تا دوازدهم که همزمان با روز پدر ، معلم و روز کارگر بود تصمیم گرفتیم بریم رامسر . هماهنگی های قبلی را با مجتمع رفاهی دانشگاه آزاد اراک جهت رزرو اسکان انجام داده بودم . روز پنج شنبه صبح راه افتادیم صبحانه را تو لاهیجان بر بام سبز خوردیم . میزان ساعت 12 به محل اسکان مون رسیدیم . محوطه باصفایی داشت ، داخل ساختمان هم یک راهروی بزرگ که در دو طرفه راهرو اتاق های 10 تخت خوابه وجود داشت که به ما یک اتاق در انتهای سالن دادند که به آشپزخانه و سرویس بهداشتی دور بود . ناهار و ردیف کردیم قرمه سبزی خونه پخته بودم که برنج دم گذاشتیم و خوردیم و نماز خوندیم و خوابیدیم تا ساعت 4 تا چهار و نیم آماده شدیم زدیم بیرون .

تمام جاذبه های گردشگری رامسر را که بابا از اینترنت گرفته بود رفتیم که به روایت تصویر بیان می کنم .

تمام عکسها در ادامه مطلب

محوطه مجتمع رفاهی

بعداز ظهر روز اول بعد از استراحت ؛ توسکاسرا در داخل شهر رامسر

در راه بازگشت از توسکاسرا کنار خیابان اصلی رامسر

سادات محله غروب روز اول

موزه کاخ رامسر که مادرم خیلی تحت تأثیر قرار گرفت.