ریحانه جووووونریحانه جووووون، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
رانیا جووونرانیا جووون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
محمدحسین جوووونمحمدحسین جوووون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

ریحانه تمام زندگی من

من و روزمرگی های 3 تا گلهای زندگیم

عزیزم به سن تکلیف رسیدنت مبارک

1395/2/25 10:52
نویسنده : مریم محمدی
465 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم عزیزم بالاخره مراسم جشن تکلیف ات تموم شد ولی خدارو شکر به خیر و خوبی و زیبایی تمام ، تموم شد . خیلی خوب برگزار شد . مداح خیلی خوب تونست مجلس و اداره کنه و از طرفی هم دف زن که به طور اتفاقی دعوت کرده بودم هم خیلی کارش قشنگ بود . مهمون هایی که دعوت کرده بودم اکثرا قریب به اتفاق تشریف آورده بودن . از دوستات همگی بجز دیندار اومده بودن . زحمت کشیده بودن کادوهای قشنگی هم آورده بودن . از بین کادوهات کادوی خانم زلفی که نمیشه روش قیمت گذاشت و ارزش اش خیلی بالاتر از همه بود یک جلد قرآن مجید بود که توی جعبه مخصوص بود . زینب مقصودی ظرف غذا ، فائزه محمدی کیف پول ، فائزه شاهبداغی جانماز با یه روسری ، خانم عاشوری یک کت تک ، نازنین یه بسته شکلات و بقیه هم پول آورده بودن مامانم ، نسیم ، عمه مریم ، زندایی ایران ، خاله سمانه و مامان فائزه به نیت چشم روشنی خونمون نفری 20 تومن . زندایی ظریفه 30 تومن . ستایش نوری با خاله رخاب 10 تومن از همه بیشتر خانم شمس شرمندهمون کرده بود 50 تومن . دست همگی شون درد نکنه .

نونهالم، دخترم، دُردانه‎ام ماه تابانم، چراغ خانه‎ام

دست‎هاي كوچكت وقت نماز

باز مي‎گردد به سوي بي نياز

خوب مي‎دانم كه آگاهي از او نور چشمانم

چه مي‎خواهي از او هر چه را خواهي فراهم مي‎كند

زندگي را شاد و خرم مي‎كند

بوي گل مي‎آيد از سجاده‎ات

جذبه دارد جا نماز ساده‎ات

روي مهرت بارگاه كربلاست

قبله‌گاهت قبلة خون خداست

دوست دارم مُهر چون ماه تو را

سجده‎هاي تند و كوتاه تو را

مي‎بري تو دست‎ها را سوي او

خانه‎ام پُر مي‎شود از بوي او

چادر گلدار تو چون گلشن است

روي تو مثل ستاره روشن است

آسمان گويي بود محتاج تو

تا ببيند لحظة معراج تو

آفرين بر تو نمازت را بخوان گفتگو كن با خداي مهربان

دوست دارم نغمة شاد تو را

گفتگوي گرم و آزاد تو را

با خدا پاينده پيوند تو باد

نقش لب پيوسته لبخند تو باد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرم افزار حسابداري
25 اردیبهشت 95 11:54
ممنون از مطالب خوبي که به اشتراک ميگذاريد، به وبلاتون علاقه مند شدم و باز هم سر ميزنم
موتور برق
27 اردیبهشت 95 1:02
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.