ریحانه جووووونریحانه جووووون، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
رانیا جووونرانیا جووون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
محمدحسین جوووونمحمدحسین جوووون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ریحانه تمام زندگی من

من و روزمرگی های 3 تا گلهای زندگیم

بدون عنوان

1391/11/11 9:41
نویسنده : مریم محمدی
272 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز غروب زدیم بیرون که بریم برای عروسی پسرعمه یاسر خرید کنیم . به چند تا از مغازه های پاساژ امامی سر زدیم ولی هیچکدومشون لباسای پاییزیشون و نیاورده بودند . ازیه مغازه ای تو کوچه اول بازار سئوال کردم گفت : بله دیروز برامون رسیده .

تو از چند وقت پیش گیر داده بودی که دامن برام بخرید . یک بلوز قرمز و دامن مشکی پسند کردم و تو پرو کردی خیلی بهت می اومد ( البته انتخاب بلوز با خودت بود ) .

                         animated gifs             Animated Clothes - Womens

          

حین تعویض چشمم افتاد به یه سارفون و زیر سارافونی که وقتی تنت کردم من و بابا خیلی خوشمون اومد ولی تو راضی نشدی که دامن و بلوز بزاری زمین سارافونو برداریم . من و باباهم که موندیم تو دو راهی ، دوتاشم ورداشتیم و درواقع تو عمل انجام شده قرار گرفتیم .

                                                  animated gifs

بعد رفتیم پاساژ اوقاف یه کفش مشکی جیر که با لباسات ست بشه برات خریدیم .

                               شکلک های شباهنگ

لباسات خیلی بهت می اومدن . نوبتی هم باشه دیگه امروز نوبت منه . تو دیگه بجز یه ساپورت چیز دیگه ای نمی خوای .

 

                       عزیزم انشاء اله مبارکت باشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سانای
20 شهریور 90 11:08
ممنون از بازدیدت باز هم بیا
بسته بازیهای مسافرتی
7 مهر 90 10:46
48داستان موزیکال فارسی برای کودکان