ریحانه جووووونریحانه جووووون، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
رانیا جووونرانیا جووون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
محمدحسین جوووونمحمدحسین جوووون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ریحانه تمام زندگی من

من و روزمرگی های 3 تا گلهای زندگیم

خصوصیات اخلاقی ریحانه

1390/12/10 15:09
نویسنده : مریم محمدی
1,896 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه جون تو این پست می خوام در مورد خودت و کارات بگم . از بچگی تا الان .........

هر وقت هم که هر چیزی یادم اومد اضافه می کنم .

- از بچگی هیچ وقت پیش نیومد که دمپایی یا کفشاتو تابه تا بپوشی همیشه درست پات کردی .

- تو بچگی نمی دونم البته تا چندماهگی عادت داشتی انگشت شصت خود مک بزنی . یادمه بیمارستان میلاد که بستری بودی. رو دستت آنژکت که بسته بودند . پانسمان رو شصت تو گرفته بود . جالب اینجاست اینقدر تلاش کردی با دهان تا پانسمان و از رو انگشتت پس زدی و شصتت رو بیرون آوردی و شروع کردی به مک زدن و خوابیدن .

- از بچگی خیلی بچه لجباز و یه دنده و فوق العاده سرکش هستی ، حرف حرف خودته . هیچ وقت اجازه نمی دی براحتی موهاتو شونه کنیم یا برات لباس عوض کنم یا دست و صورتتو بشورم 0 با تشویق با تنبیه زیر بار نمی ری آخرش هم با دعوا این کارارو برات انجام می دم .

- بیشترین علاقه و دلبستگی و به بابا داری تا من

- نهایت شمارش ات 6 تاست. یعنی چیزی را که زیاد بخوای می گی من 6 تا می خوام و اینم از امیر یاد گرفتی .

- ماشااله تو لباس پوشیدن اصلا اشتباه نمی کنی . یعنی چه جوراب باشه چه شلوار یا پیراهن در هرحال درست تنت می کنی .

- رو عروسکات اسم گذاشتی :

روی دوتاشون که اسم بچه های فیلم ستایش (نازگل و محمد) گذاشتی - یکیشون مو حنایی - یکیشون موطلائی - روی یکی از عروسکاتم که خیلی بچه بودی و خیلی به امیر محمد علاقه داشتی ، امیر گذاشتی .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)