ریحانه جووووونریحانه جووووون، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
رانیا جووونرانیا جووون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
محمدحسین جوووونمحمدحسین جوووون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ریحانه تمام زندگی من

من و روزمرگی های 3 تا گلهای زندگیم

مژده مژده

1390/9/5 10:52
نویسنده : مریم محمدی
573 بازدید
اشتراک گذاری

مژده مژده                                                    مژده مژده

مامان بلاخره تونست تو امتحان شهری رانندگی قبول شه ،

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عزیزم امروز که یک روز ابری و نسبتاً برفی بود ساعت 8 صبح همراه بابا برای امتحان شهری رفتم و تونستم قبول شم و خدارو خیلی شکر می کنم . حالا دیگه باید تا اومدن گواهینامه ام از طریق پستمنتظر بمونم .  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طاها
5 آذر 90 12:40
من و تو با هم تفاوتهای زیادی داریم تنها نقطه مشترکمون تو حس زیبای مادر بودنه.

وبلاگه بسیار زیبایی دارین .

خوشحال میشم به طاهای منم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.