ریحانه جووووونریحانه جووووون، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
رانیا جووونرانیا جووون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
محمدحسین جوووونمحمدحسین جوووون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

ریحانه تمام زندگی من

من و روزمرگی های 3 تا گلهای زندگیم

بدنیا آمدن نی نی خاله

1393/4/5 10:36
نویسنده : مریم محمدی
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرم . این روزا که مدرسه ها تعطیل شده همش برنامه یکنواختی داری و اونم اینه که صبحا با رانیا میبرمت میذارمتون خونه عزیز و ساعت 2 میام دنبالتون . اونجا حوصله ات خیلی سر میره و از طرفی هم وقت نمی کنم که تو را کلاس ببرم یعنی نمیتونم چون اکثر کلاسای تابستون صبحه منم که نمی تونم هر روز مرخصی بگیرم . به ناچار وقتتو به بطالت میگذرونی . یه کار بدی هم هر روز انجام میدی و اونم اینه که رانیا را خیلی میزنی و از این جهت عزیز خیلی از دستت شاکیه و هر روز شکایتتو میکنه . همه جوره باهات صحبت کردم که دست رو رانیا بلند نکنی ولی مثل اینکه گوش ات به این حرفا بدهکار نیس . دیگه چیکار کنیم بیچاره رانیا .

یه خبر خوشی هم که روز 93/4/3 شنیدیم این بود که نی نی خاله وجیه بدنیا اومد . غروب حدودای ساعت 8 بود که خواهرشوهرش زنگ زد و گفت : خواهرتو بردیم بستری کردیم . تقریبا ساعت 9/30 بچه بدنیا اومده بود و این جای بسیار خوشحالی داشت . همون شب مجبور شدم سریع آماده بشم و با بابا بریم فروشگاه فاتح تا چیزای کم و کسری که مونده بگیرم .

فردای همون روز عزیز با دایی صادق رفت تهران که به خاله و نی نی اش برسه و شماها مونید و من با بلاتکلیفی . در واقع از روز شنبه شروع میشه و من نمیدونم مرخصی بگیرم پیش شماها بمونم یا اینکه بذارمتون خونه زن دایی ها تا ببینیم اون موقع چی میشه ؟

 

پسندها (1)

نظرات (1)

دکتر ناصری
29 دی 93 12:06
باعرض سلام واحترام خدمت مادان این مرزوبوم زیبا عاشق خدمت شماعرض کنم که این بنده خدا در جهت بهبود مشکلات خانم های این مرزوبوم طی چندین سال باتحقیقات فراوان دست به داروهای گیاهی در خصوص مشکلات کم کاری سندرم تخمدان پلی‌کیستیک.polcystic ovary syndrome PCOS) مشکلات قاعدگی .مشکلات زنان سرد مزاجی ومشکلی که خیلی از خواهران من درخصوص موهای زائد صورت به داروهای دست پیداکرده ام که هنوز هیچ کسی در این به این مهم دست پیدانکرده لذا در صورت تمایل برای درمان یا این که از دوستان یا اشنایان خود این مشکل را دارد به وبلاگ بنده مراجعه کنید تا به حق امام رضا درمان را شروع کنیم.دکتر ناصری naserishahram35.blogfa.com