ریحانه جووووونریحانه جووووون17 سالگیت مبارک
رانیا جووونرانیا جووون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
محمدحسین جوووونمحمدحسین جوووون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

ریحانه تمام زندگی من

من و روزمرگی های 3 تا گلهای زندگیم

تولد تولد تولدت مبارک

1391/3/3 9:27
نویسنده : مریم محمدی
447 بازدید
اشتراک گذاری

تولد

                                           تولد

                       تولدت مبارک

       نایت اسکین

بیا شمعها رو فوت کن که 100 سال زنده باشی
 

امروز با شکوهترین روز هست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد

و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی ام

تولدت مبارک

 نایت اسکین

روزی که تو اومدی روی زمین / یه فرشته کم شد از آسمونا

مثل گل شکفتی بین آدما / گل سر سبد بودی بین اونا

تولدت مبارک عزیزمماچ

 

پرنسس دیانای من چه خوب شد که به دنیا اومدی و چه خوبتر شد که همه دنیای من شدی...

عشق مامانی تولدت هزاران هزار بار مبارک.

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)