ریحانه جووووونریحانه جووووون، تا این لحظه: 17 سال و 1 روز سن داره
رانیا جووونرانیا جووون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
محمدحسین جوووونمحمدحسین جوووون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

ریحانه تمام زندگی من

من و روزمرگی های 3 تا گلهای زندگیم

کادوهای تولدت

1391/2/27 14:49
نویسنده : مریم محمدی
516 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امسال نشد که برات تولد بگیرم .شاید این حرفی که میگم همه بگن چه مامان بدی؟ واه واه!!!  ولی اولا حسش نبود بعدشم شب تولدت دایی صادق اینا نبودن بخاطر بستری شدن و عمل بابابزرگ بنیامین رفته بودن تهران .

امسال روز تولدت همزمان شده بود با روز مادر . پنج شنبه که با بابا اومدید دنبالم . خیلی خسته و کلافه بودم . حتی چندین بار هم به تو و بابا تذکر دادم که امروز اعصابم خیلی خورده (بی دلیل شاید بخاطر کار زیاد). به خونه که رسیدیم ، تو و بابا رفتید اتاق خواب و تو از همون جا گفتی : مامان ، چشات و ببند. حدس زدم که بابا بخاطر روز زن کادو گرفته . ولی هنوز عصبانیتم فروکش نکرده بود که دوباره باز جمله ات و تکرار کردی ، مامان چشات و ببند و من چشمامو بستم و تو و بابا یه بسته کادوپیچ شده خوشگل با یه شاخه گل دادید دستم و گفتید: روزت مبارک .

 کارت تبریک روی گل هم از طرف تو بود با عنوان: ((مامانی دوست دارم ، روزت مبارک )) از این سلیقه ای که بابا بخرج داده بود خیلی خوشم اومد . وقتی بازش کردم دیدم بابا برام یه مانتو خریده . بعدا برام گفت که بخاطرش چند ساعت گشته و لحظه آخر و مغازه آخری پیدا کرده . مانتوی خوشگلی بود . دست بابا جون درد نکنه .

من و بابا برای تو که نتونستیم کاری بکنیم . ان شااله جبران می کنیم . اما کسایی که شرمنده مون کرده بودن : یکی قربونش برم امیر محمدبود که خیلی زحمت کشیده بود و  برات یه پاکت خوشگل با دستای کوچولوش که 2 روز پاش نشسته بود ، درست کرده بود و داخلش عمه مریم 10000 تومن پول گذاشته بود .قرار شده این پاکت نامه رو تا آخر برای یادگاری برات نگهدارم چون که خیلی خوشگل درست کرده بود .  زندایی ظریفه هم 10000 تومن پول و خاله وجیهه هم یک کارت هدیه 10000 تومنی داد و یک ظرف 3 تایی اردو خوری به مناسبت روز زن به من و همکار من خانم شمس هم یک دفتر نقاشی بزرگ و یک جعبه مداد رنگی که ان شااله بتونیم موقع بدنیا اومدن نی نی اش تلافی کنیم .

و ماهم به عزیز ساوه ای 30000 تومن پول دادیم و روز مادر را که نمونه واقعی یک مادر هست بهش تبریک میگم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)